Uitzenden

Flexibel personeel inzetten voor uw organisatie

Bent u op zoek naar een gespecialiseerd uitzendbureau voor het invullen van uw klantcontact functies? Dan is Bureau Klantcontact u graag van dienst! Bureau Klantcontact is een gespecialiseerd uitzendbureau in de klantcontact sector, met een grote database aan gekwalificeerd beschikbaar personeel voor korte of langere periode. Zoekt u een flexibele oplossing om snel te kunnen beschikken over klantcontact medewerkers binnen uw organisatie? Dan bent u bij Bureau Klantcontact op het juiste adres.

Uitzenden
Wat is uitzenden precies? En hoe kan dit u helpen om het personeelstekort op te lossen?
Wanneer u kiest voor een samenwerking met Bureau Klantcontact, zijn er twee opties. Werving en selectie en uitzendenBij uitzenden maakt u gebruik van maximale flexibiliteit en kunt u als organisatie alle werkgeverslasten bij ons onderbrengen. Hoe dit werkt leggen we
 graag uit. Bij uitzenden huurt u flexibel klantcontact personeel in via Bureau Klantcontact. Handig wanneer er op korte termijn moet worden opgeschaald, voor een bijvoorbeeld een eindejaarsproject in het klantcontact. In deze gevallen wilt u liever niet het personeel vast in dienst nemen, maar op flexibele basis. In dit geval is uitzenden de perfecte oplossing. Bureau Klantcontact stelt bij uitzenden de geschikte klantcontact medewerkers op korte termijn voor uw organisatie beschikbaar. Zo bent u verzekerd dat u gekwalificeerd personeel op korte termijn kan inhuren, zodat uw organisatie zich geen zorgen hoeft te maken over de invulling van vacatures.

Wat kost een uitzendkracht?
Een uitzendkracht staat op de loonlijst van Bureau Klantcontact. Dit betekend dat Bureau Klantcontact de juridisch werkgever is. Wanneer Bureau Klantcontact een uitzendkracht beschikbaar stelt aan uw organisatie zal er per gewerkt uur een tarief worden afgesproken. Dit tarief bestaat uit loonkosten, sociale premies en pensioenopbouw en de bureaumarge voor ons als uitzendbureau. Het exacte tarief is daarom afhankelijk van verschillende factoren, o.a. het uurloon van een uitzendkracht. Dit kan per organisatie verschillen, omdat uitzendkrachten qua loon de CAO van de organisatie volgen. Wilt u graag een vrijblijvende berekening wat het u als organisatie kost om via Bureau Klantcontact een uitzendkracht in te huren? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. 

Wat zijn de voordelen van uitzenden?
Er zijn veel voordelen voor u als organisatie wanneer u besluit om uitzendkrachten in te huren via Bureau Klantcontact. Een groot voordeel is dat u als organisatie de kosten kunt beheersen. Omdat wij als Bureau Klantcontact juridisch werkgever zijn, zijn er voor u als organisatie minder verplichtingen. Zo weet u direct wat een medewerker kost per uur, en komen er geen extra werkgeverslasten bovenop. Doordat u alleen de gewerkte uren betaald, zijn de kosten gelijk aan de inzet. Daarnaast heeft u geen personeels- en loonadministratie. Dit regelen wij als uitzendbureau. Ook is er geen risico bij ziekte en is er geen risico bij arbeidsongeschiktheid. Dit risico ligt bij ons als uitzendbureau. 

Kan ik een uitzendkracht overnemen in vaste dienst?
Voordat u een uitzendkracht inhuurt via Bureau Klantcontact, zal met u besproken worden voor hoeveel uren de uitzendkracht maximaal beschikbaar wordt gesteld voordat deze kosteloos in vaste dienst kan worden overgenomen. Wilt u deze kandidaat eerder overnemen dan wanneer de urennorm is bereikt? Dit is mogelijk, maar zal er een afkoopfee moeten worden betaald aan Bureau Klantcontact. De hoogte van deze fee is afhankelijk van wanneer u de uitzendkracht in vaste dienst wilt overnemen.

Hoe schakel ik Bureau Klantcontact in?
Geïnteresseerd in de mogelijkheden om uitzendkrachten via Bureau Klantcontact in te huren? Dan kunt u onderstaand formulier invullen. Na het invullen nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Liever eerst telefonisch contact? Dat kan! Wij zijn bereikbaar op (085) 016 16 18.

The form contains errors